Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Δήμητρα Σπαθή / τέχνη 2ο Γυμνάσιο Αιγίου


ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ - ΚΟΜΙΚ

Η γελοιογραφία ως εικαστικό είδος έχει συγκεκριμένους κώδικες και, όπως όλα τα είδη τέχνης, για την κατανόηση του νοήματός της απαιτούνται ορισμένα «κλειδιά».

Με έναν μαγικό τρόπο, φαίνεται ότι τα παιδιά κάθε ηλικίας διαθέτουν ήδη αυτά τα κλειδιά και αυτούς τους κώδικες, χωρίς να έχουν σπουδάσει Ιστορία της Τέχνης και χωρίς ίσως να ξέρουν τα ίδια να σκιτσάρουν καλά.

Επειδή η γελοιογραφία είναι από μόνη της ελκυστική, γίνεται αμέσως και απολύτως κατανοητή από τα παιδιά, που την αντιμετωπίζουν στην αρχή ως παιχνίδι, και στη συνέχεια ως πεδίο προβληματισμού και αφορμή γνώσης.

Όπως έδειξε η έως τώρα αξιοποίησή της στη διδακτική πράξη, η γελοιογραφία εξάπτει και διεγείρει τη δημιουργική φαντασία των μαθητών.

1 σχόλιο:

Στρατουδάκης Τάσος είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΗΜΗΤΡΑ.
ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ Δ Υ Ν Α Μ Ι Κ Α.